Adres Koç Kuleleri A Blok Kat:8 No:27 | Söğütözü / Ankara
Telefon +90 312 340 17 17
Nöralterapi

NÖRALTERAPİ NEDİR?

Nöralterapi enjeksiyon uygulamaları ile vücudun elektriksel ağı üzerinde uyarı oluşturan, bunun sonucunda özellikle periferik ve otonom sinir sisteminde (kişinin kontrolü dışında çalışan sinir sistemi) düzenleme başlatan bir tedavi yöntemidir. Ferdinand ve Walter Huneke tarafından 1926’da keşfedilmiştir. Ülkemizde de 2000’li yılların başından beri uygulanmaktadır.

NASIL UYGULANIR?

Daha çok ciltte yerleşik noktalara ince iğneler ile lokal anestezik maddeler (prokain ve lidokain) enjekte edilir. Bedenin ana düzenleticisi olan otonom sinir sistemi hedef alındığından bu sistemin alıcılarının yoğun olduğu bölgeler nöralterapinin hedef bölgesidir. Hastalığın bulunduğu bölge çevresi, omurga düzeyinde  ilişkili olduğu segment ve uzakta yer alan sinirsel bağlantılı bölgeler enjeksiyon alanı olabilir.

TEDAVİ SÜRESİ NEDİR?

Tedavi süresi hastalığın seyrine göre değişir. Genellikle 3 seansta tedaviye yanıt belirginleşir ve süreç hakkında bilgi verilebilir.

Tedavi seansları 15-20 dakika sürmektedir.

Haftada 1 yada 2 uygulama yapılır. Tedavi seansları arasında en az 3 gün olmalıdır.

HANGİ HASTALIKLARDA ETKİLİDİR?

• Uzun süreli,ağrılı bir çok hastalıkta kullanılmaktadır.
  • Boyun ağrısı
  • Bel ağrısı
  • Sırt ağrısı
  • Baş ağrıları
  • Fibromiyalji
  • Miyofasial ağrılar
  • Omurga kireçlenmeleri
  • Boyun ve bel fıtıkları
  • Tendinitler
  • Dirsek, diz, omuz, kalça eklemlerindeki kronik ağrılar

YAN ETKİSİ VAR MIDIR?

Doğru teknikle uygulandığında beklenen bir yan etki yoktur.

Uygulama sonrası ağrıdaki değişiklikler hekimin sonraki protokolü belirlemesi için takip edilerek iletilmelidir.

KİMLERE UYGULANMAZ?

Pıhtılaşma bozukluğu, malign hastalıklar, miyastenia gravis, 2-3 derece ileti bloğu, ileri kalp yetmezliği, akut cerrahi endikasyonu olan hastalar, psikozlar